6 ثور 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

به گزارش خبرگزاری فرهنگ به نقل از ورایتی، فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» پس از یک وقفه کوتاه و اجازه دادن به فیلم «جیغ» برای فروش، بار دیگر این اثر ترسناک را در گیشه شکست داد و جایگاه اول باکس آفیس داخلی آمریکا را پس گرفت.

این اقتباس سونی از کتاب های کمیک مارول در ششمین آخر هفته اکرانش از ۳ هزار و ۷۰۵ سالن سینما در آمریکای شمالی رقم ۱۴٫۱ میلیون دلار دیگر به فروشش اضافه کرد و همین مقدار برای کسب رتبه اول گیشه کافی بود.

کسب رتبه اول برای «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در حالی رخ داد که به ندرت پیش می‌آید فیلمی در ششمین هفته اکران خود بتواند جایگاه شماره یک گیشه را کسب کند، البته «مرد عنکبوتی» رقبای چندانی هم برای کسب این عنوان نداشت.

در این هفته فیلم درام عاشقانه «بازخرید عشق» محصول یونیورسال و اثر ماجراجویی فانتزی «دختر پادشاه» (که هشت سال پیش فیلمبرداری شده است.) اکران شدند که البته هیچ کدام از این دو فیلم نتوانستند در باکس آفیس اتفاق خاصی را رقم بزنند.

«بازخرید عشق» که با نقدهای منفی مواجه شد از هزار و نهصد و سه سالن سینمایی که در اختیار داشت ۳٫۷ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم در جدول فروش این هفته بعد از فیلم های «جیغ» و انیمیشن «آواز ۲» در میان ۵ اثر پرفروش این هفته جای گرفت.

فیلم تازه اکران شده «دختر پادشاه» هم با کسب رقم نازل ۷۵۰ هزار دلار از ۲ هزار و ۱۷۰ سالنی که در اختیار داشت در جایگاه هشتم پرفروش ترین ها قرار بگیرد.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات