1 ثور 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

با شروع سال نو و پایان تعطیلات عید نوروز، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان افغانستانی مقیم ایران با عنوان «هم خانه» در خانه هنرمندان ایران در تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فرهنگ به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان افغانستانی مقیم ایران با عنوان «هم خانه» در خانه هنرمندان ایران در تهران افتتاح می شود.
در این نمایشگاه که دوشنبه 16 فروردین/حمل 1400 ساعت 10 صبح در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود، بیش از 70 اثر نقاشی، مینیاتور مجسمه، خط، تذهیب و عکس از هنرمندان افغانستانی مقیم ایران به نمایش در می آید.
این نمایشگاه که با تلاش هنرمندان افغانستانی و حمایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، تا 23 فروردین/حمل در محل خانه هنرمندان ایران دایر است.
محمدحسین احمدی، محمد ارزگانی، زهرا اسماعیلی، بتول اکبری، فاطمه اکبری، محمدموسی اکبری، گل احمد انوری بلخی، ثریا جعفری، بتول رحیمی، علی رحیمی، زارا رسولی، حمیده سهرابی، شکیلا عالمی، علیخان عبداللهی، بهرامشاه محمودی، محمدمهدی میرزایی و فاطمه میرزایی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.
نمایشگاه «هم خانه» تا 23 فروردین/حمل هرروز (به استثنا شنبه ها) از ساعت 14 الی 20 میزبان علاقه مندان است.
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه نمایشگاه «هم خانه» دوشنبه 23 فروردین/حمل از ساعت 10 تا 12 در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

احمد معتمدی – خبرگزاری فرهنگ

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=1150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات