6 ثور 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

کمپانی دیزنی فرنچایز «بابانوئل» را این بار به صورت یک سریال کوتاه با بازی تیم آلن می سازد.

به گزارش خبرگزاری فرهنگ به نقل از ورایتی، فرنچایز «بابانوئل» به صورت یک سریال کوتاه در دیزنی پلاس ادامه پیدا می کند و تیم آلن نیز برای بازی در نقش اسکات کالوین به این اثر برمی گردد.

در این سریال، اسکات کالوین در آستانه ۶۵ سالگی است و متوجه می شود که نمی تواند برای همیشه بابانوئل باشد. او شروع به رها کردن وظایف بابانوئلی خود می کند. کالوین البته مهم تر از آن خانواده ای دارد که بعد از ترک بابانوئل بودن، آنها می توانند از زندگی در دنیای عادی بهره ببرند، به ویزه دو فرزندش که در قطب بزرگ شده اند.

اسکات با تعداد زیادی اِلف تصمیم می گیرد تا یک جانشین مناسب برای بابانوئل پیدا کند و در عین حال خانواده خود را برای یک ماجراجویی جدید در زندگی در قطب جنوب آماده می کند.

این سریال چهارمین باری است که آلن نقش کالوین/بابا نوئل را بازی می کند. او اولین بار در سال ۱۹۹۴ در فیلم «بابانوئل» بازی کرد که به دنبال آن دو دنباله در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ ساخته شد.

جک بوردیت که سریال کمدی «آخرین مرد ایستاده» با بازی آلن را ساخته است، به عنوان مدیر تولید و مجری سریال «بابانوئل» فعالیت خواهد کرد. آلن خودش نیز علاوه بر ایفای نقش، مدیر تولید این سریال خواهد بود.

تولید سریال «بابانوئل» در ماه مارس آغاز می شود.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات