8 ثور 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print
وزارت صنعت و تجارت جمهوری اسلامی افغانستان روز گذشته در شهر بیجنگ جمهوری خلق چین با همکاری سفارت جمهوری اسلامی افغانستان به مناسبت افتتاح اتاق فرهنگ افغانستان در شهر بیجنگ؛ نمایشگاه یک‌روزه‌ی محصولات صادراتی کشور را برگزار کرد.
این نمایشگاه که تحت عنوان افغان‌بازار برگزار شده بود، در آن شماری از شرکت‌های صادرکننده‌ی محصولات تولیدی افغانستان از قبیل قالین، گلیم, زعفران و محصولات زینتی (لاجورد، جواهرات و صنایع‌دستی) را به نمایش گذاشتند.
این نمایشگاه مورد استقبال گرم و بی‌پیشینه‌ی صدها بازدیدکننده قرار گرفت که بازدیدکنندگان این نمایشگاه مقامات چینایی، سفرا، دیپلمات‌های کشورهای خارجی مقیم بیجنگ، نمایندگان اتاق‌های تجارت و اتحادیه‌های تجاری چین، تاجران چینایی و تعدادکثیر شهروندان بیجنگ بودند که تعدادشان به بیش از ۸۰۰تن می‌رسید.

این نمایشگاه فُرصت خوبی را برای معرفی و بازاریابی کالای صادراتی افغانستان به صادرکنندگان کشور فراهم نموده و زمینه‌ساز تبادل معاملات تجاری میان تجار دو کشور گردید.

بازار 2
وزارت صنعت و تجارت به هدف معرفی و بازاریابی به محصولات تولیدی کشور؛ در سال‌جاری نمایشگاه‌های را در کشورهای منطقه و جهان برگزار می‌نماید و همچنین این وزارت در حال گفت‌وگو با مقامات وزارت‌های تجارت کشورهای منطقه و جهان برای ایجاد مکان‌های مشخص تحت نام افغان‌بازار برای محصولات تولیدی کشور می‌باشد.
لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=1697

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات