30 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

یکی از مسئولان کاج در صحبت با خبرگزاری فرهنگ می‌گوید: ما راه مان را ادامه می‌دهیم. به خاطر تهدیدات امنیتی دروازه کاج را نمی‌بندیم. این خواست خانواده شهدا و زخمی‌های کاج است.

تهدیدات امنیتی سبب شده است شماری از مراکز آموزشی در غرب کابل فعالیت‌های خود را متوقف کنند. اما مسئولان کاج می‌گویند که اگر ما دروازه کاج را ببندیم در حقیقت با خواست دشمنان دانایی موافقت کرده‌ایم.

یکی از این مسئولان کاج که خواست نامش برده نشود به خبرگزاری فرهنگ گفت: دشمن اگر بخواهد در هرجایی می‌تواند ما را بزند. چون ابزار انفجاری و انتحاری در اختیار دارد. چنانچه مکتب سیدالشهدا، عبدالرحیم شهید، مرکز آموزشی ممتاز و موعود را زدند.

به گفته‌ی او تنها راه مبارزه با جهل و نادانی، این است که ما قلم و کتاب را بر زمین نگذاریم و از مبارزه علیه جهل دست برنداریم.

محمد نعیم یکی از شاگردان مرکز آموزشی کاج ضمن اظهار تأسف از حادثه تروریستی جمعه 8 میزان، می‌گوید: درست است که تهدیدات امنیتی وجود دارد. اگر ما دست از مکتب و کورس بکشیم با دشمنان خود همگام شده‌ایم.

وی می‌افزاید: ما نباید تسلیم شویم. پدرم به من می‌گوید دیگر به کورس نرو. من می‌گویم: همین کورس آینده مرا تعیین می‌کند. من اگر کورس نروم، آینده خوبی هم نخواهم داشت.

این در حالی است که چند روز پیش مرکز آموزشی راه دانشگاه که در غرب کابل موقعیت دارد به دلیل تهدیدات امنیتی فعالیتش را متوقف کرد.

گفته می‌شود احتمال تعطیلی شمار دیگر از مراکز آموزشی در غرب کابل نیز وجود دارد.

حمله بر مرکز آموزشی کاج در هشت میزان سبب شهادت 56 تن و زخمی شدن 112 تن دیگر گردید.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=3981

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات