1 ثور 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

تخمین‌ها نشان می‌دهند انتظار می‌رود تا پایان یکشنبه فروش فیلم «ابدی‌ها» محصول مارول و دیزنی به کمی بیش از ۷۰ میلیون دلار در آخر هفته برسد.

به نسبت یک فیلم ابرقهرمانی پر از ستاره‌های شناخته شده از جمله آنجلینا جولی، کیت هرینگتون، ریچارد مدن، سلما هایک و جام چان، این یک فروش افتتاحیه بسیار ضعیف برای دنیای سینماتیک مارول است.

البته هنوز «انت‌من» ضعیف‌ترین فروش آخر هفته افتتاحیه را با ۵۷.۲ میلیون دالر در اختیار دارد. همچنین ممکن است که «ابدی‌ها» فقط حدود ۵ میلیون دالر کمتر از ۷۵ میلیون دالر فیلم اخیر «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» کسب کند، اما آن فیلم در یک آخر هفته چهار روزه اکران شد و توانست فروش خود را افزایش دهد.

پیش از اینکه تحلیل‌گران وال استریت بخواهند درباره افول سینما یا اثر کووید -۱۹ بنویسند، شاید زنگ بیدارباش اصلی برای مارول باید این باشد که مشکل از خود فیلم است.

این فیلم ساخته کلویی ژائو کارگردان برنده جایزه اسکار یک تصویر خیلی پیچیده و گیج‌کننده با ۱۰ شخصیت اصلی است که پیش‌زمینه تعدادی از ماجراهای طولانی مارول را تعریف می‌کند. در عین حال با ۴۸ درصد، این فیلم یکی از ضعیف‌ترین امتیازهای میان تمام فیلم‌های مارول را در سایت تجمیع نقدهای راتن تومیتوز داشته و در عین حال امتیاز آن در میان تماشاچیان هم خوب نبوده است.

دنیای سینماتیک مارول تا اینجا سابقه بهتری در زمینه بالا بردن فیلمسازان مستقل و به تصویر کشیدن بینش آن‌ها در قالب فرمت کمیک بوک داشته که از بهترین مثال‌های آن می‌توان از تایکا وایتیتی و جان واتس نام برد.

علاوه بر این، تا اینجا مارول توانسته بود بهتر از این تعداد بالایی از شخصیت‌ها را کنار هم قرار دهد که نمونه‌هایی از آن در مجموعه «انتقام‌جویان» و «کاپیتان آمریکا» دیده شد. در «ابدی‌ها» هم قرار بود ۱۲ شخصیت اصلی وجود باشد که به ۱۰ شخصیت تقلیل داده شد و نتیجه نهایی هم خوب از آب درنیامد.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات