31 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

به گزارش خبرگزاری فرهنگ به نقل از ورایتی، شرکت تولید فیلم حاشیه ای «زنگار» به دلیل کوتاهی در تامین امنیت کارکنان سر صحنه فیلم با حداکثر جریمه مواجه شد.

شرکت سازنده فیلم «زنگار»، فیلم که در آن الک بالدوین بازیگر و تهیه‌کننده فیلم با شلیک گلوله اشتباهی هالینا هاتچینز فیلمبردار فیلم را در صحنه فیلمبرداری به قتل رساند، با حداکثر جریمه ممکن مواجه شد.

اداره بهداشت و ایمنی نیومکزیو همان ایالت محل حادثه، شرکت تولید فیلم «زنگار» را به پرداخت جریمه ۱۳۶ هزار و ۷۹۳ دالر محکوم کرد.

طبق شواهد به دست آمده، مدیران تولید این فیلم پس از دو شلیک اشتباهی قبلی در صحنه فیلمبرداری پیش از تیراندازی تصادفی مرگبار بالدوین، هیچ اقدامی انجام نداده بودند.

رییس اداره بهداشت و ایمنی نیو مکزیکو در این باره گفت: بر اساس یافته‌های محققان ما، در این فیلم در نحوه استفاده از سلاح گرم و همینطور نبودن مدیریت در مقابل حوادث احتمالی نقض ایمنی آشکاری برای کارکنان ایجاد شد.

طبق اعلام مسئولان، سازمان بهداشت و ایمنی نیومکزیکو ۱۵۰۰ ساعت را صرف بررسی این حادثه مرگبار کرد که شامل حداقل ۱۲ مصاحبه بوده است. جیمز کنی، مقام رسمی ایالت نیومکزیکو گفت که تحقیقات جداگانه ای نیز در مورد اتهامات احتمالی جنایی این پرونده هنوز در جریان است.

 

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2929

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات