31 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

«کوئنتین تارانتینو» نویسنده و کارگردان آمریکایی برنده اسکار اعلام کرد که در حال حاضر ساخت نسخه جدید فیلم «سگ های انباری» را به عنوان دهمین و آخرین فیلم بلند سینمایی اش در نظر دارد.
.
«تارانتینو» که به عنوان مهمان در برنامه تلویزیونی «پخش زنده با بیل مار» در شبکه HBO حضور یافته بود عنوان کرد که همچنان معتقد است که فیلم بعدش اش که دهمین ساخته بلند این کارگردان ۵۸ ساله است، آخرین پروژه سینمایی او خواهد بود.
.
او با اشاره به این که هم اکنون در مقطعی از فعالیت هنری خود قرار دارد که بر اساس تاریخ سینما بهتر است پس از ساخت دهمین فیلمش بازنشسته شود، گفت: به عنوان مثال، اگر دان سیگل پس از ساخت فیلم « فرار از آلکاترا » دیگر فیلم نساخته بود ، چقدر پایان کاری فوق العاده ای رقم زده بود.

در ادامه «بیل مار» گفت: این احمقانه است که کارگردانی که فیلم «داستان عامه پسند» را در کارنامه دارد بخواهد از طول مدت فعالیت سینمایی اش را بر اساس دیگر کارگردانان تنظیم کند و به «کلینت ایستوود» اشاره کرد که در سن ۹۱ سالگی همچنان به ساخت فیلم های موفق ادامه می دهد اما «تارانتیو» اذعان کرد که «ایستوود» در این زمینه یک استثناء است.
.
«تارانتینو» درباره ساخت دهمین و احتمالا آخرین فیلمش پس از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نیز برای نخستین بار فاش کرد که ساخت نسخه ای جدید از اولین فیلم بلندش «سگ های انباری» محصول ۱۹۹۲ را در نظر دارد.
.
او البته تصریح کرد که در حال حاضر ساخت نسخه جدید «سگ های انباری» را تنها در نظر دارد و این موضوع قطعی نیست.
.
«کوئنتین تارانتینو» فعالیت سینمایی خود را در اوایل دهه ۱۹۹۰ به عنوان فیلم‌ساز مستقل آغاز کرد و فیلم «سگ‌های انباری» را ساخت که به عقیده بسیاری از منتقدین از خارق‌العاده‌ترین فیلم‌های مستقل همه ادوار است

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=1693

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات