31 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

به گزارش خبرگزاری فرهنگ، وقتی شرکت متمول دیزنی، کمپانی فاکس قرن بیستم را به صورت کامل خریداری کرد، استودیوی «بلو اسکای» (Blue Sky)، شرکتی را که پشت فرنشایز محبوب «عصر یخبندان» بود، تعطیل کرد.

کمپانی دیزنی هنوز با برند «عصر یخبندان» در حال تجارت است و از یک فیلم و مجموعه فیلم های کوتاه جدید برای تقویت بخش استریم خود با عنوان دیزنی پلاس استفاده می کند، با این حال استودیوی اصلی پشت این فرنشایز دیگر وجود خارجی ندارد. با این وجود، برخی از انیماتورهای استودیوی «بلو اسکای» به عنوان آخرین اقدام و عملکرد خود، با هم همراه شدند تا با استودیو خداحافظی کنند.

انیمیشن «عصر یخبندان» اولین بار با داستان اسکرات آغاز شد، جونده ای که وسواس زیادی برای حفظ یک بلوط داشت و پنج فیلم کامل را صرف تلاش برای رسیدن به این هدف ساده کرد.

با نمایش صبح چهارشنبه ۱۳ آوریل «عصر یخبندان: داستان های اسکرات» در دیزنی پلاس، آخرین انیمیشن استودیوی «بلو اسکای» نیز رونمایی شد. در این فیلم چند ثانیه ای اسکرات را نشان می دهد که بالاخره بلوط را می خورد و از این عمل لذت می برد.

در بیانیه انیماتورهای سابق «بلو اسکای» آمده است: در روزهای پایانی استودیوی «بلو اسکای»، تیم کوچکی از هنرمندان ما گرد هم آمدند تا یک تصویر نهایی ثبت کنند. این تصویر یک خداحافظی است، یک مراسم بدرود با شرایط خودمان.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2860

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات