7 ثور 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

به گزارش خبرگزاری فرهنگ  به نقل از ورایتی، شب گذشته ۳ آوریل بعد از نزدیک به دو ماه تاخیر سرانجام برگزیدگان شصت و چهارمین دوره جوایز «گرمی» معرفی شدند.

مراسم جوایز «گرمی» در ابتدا قرار بود روز ۳۱ ژانویه در لس آنجلس برگزار شود، با این حال به دلیل افزایش سویه بیماری اومیکرون در اواخر سال ۲۰۲۱، این رویداد تا بهار امسال به تعویق افتاد.

در این دوره از جوایز «گرمی»، جون باتیست با آلبوم «ما هستیم» توانست بالاترین جایزه این رویداد یعنی بهترین آلبوم سال را از آن خود کند. در این بخش تونی بنت و لیدی گاگا با آلبوم «عشق برای فروش»، جاستین بیبر با آلبوم «عدالت»، دوجا کت برای آلبوم «PLANET HER»، بیلی آیلیش برای «شادتر از همیشه»، اچ.ای.آر برای «پشت ذهنم»، لیل ناس ایکس برای «مونترو»، الیویا رودریگو برای «بدخلق»، تیلور سوییفت برای آلبوم «تاابد» و کانیه وست برای آلبوم «دوندا» نامزد شده بودند.

در بخش بهترین ترانه سال، جایزه به ترانه «در رو باز بگذار» (LEAVE THE DOOR OPENکار گروه «سیلک سونیک» که یک گروه دو نفره متشکل از برونو مارس و اندرسون پاک است، رسید. این گروه دیگر جایزه مهم سال یعنی جایزه بهترین ضبط سال را نیز برای ترانه «در رو باز بگذار» را دریافت کردند.

اولیویا رودریگو جوان نیز که با آلبوم «بدخلق» امسال خوش درخشیده بود، توانست جایزه بهترین آرتیست جدید سال را کسب کند.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2806

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات