9 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ که از ۲۰ تا ۳۰ جنوری برگزار می‌شود با توجه به افزایش مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا در آمریکا، به صورت ترکیبی برگزار می‌شود.

تابیتا جکسون مدیر جشنواره و جوآنا ویسنته مدیرعامل موسسه ساندنس تایید کردند که این جشنواره به صورت حضوری در مکان سنتی آن یعنی «پارک سیتی» با رعایت جدی پروتکل‌های کرونا برگزار می‌شود و در عین حال یک بخش مجازی نیز در پورتال این جشنواره در نظر گرفته شده است که پیشتر در جنوری امسال و برای برگزاری این جشنواره در ابتدای سال ۲۰۲۱ به کار گرفته شده بود.

تیم برگزار کننده ساندنس تاکید کرد که از نزدیک وضعیت گسترش کووید را با توجه به سرعت شیوع سویه جدید آن در نظر دارد.

در بیانیه این جشنواره تاکید شده که پروتکل‌های پیشگیری از انتشار کووید ۱۹ از جمله الزام همه شرکت‌کنندگان به واکسینه بودند و استفاده از ماسک رعایت می‌شود.

آنها افزوده‌اند در صورت کسب اطلاعات قطعی‌تر از سوی محققان، توصیه‌های جدید را به کار خواهند بست.

تقریباً ۲ هفته پس از مشاهده نخستین موارد ابتلا به اومیکرون در آفریقای جنوبی حداقل ۴۵ کشور و از جمله حداقل ۱۶ ایالت آمریکا شاهد ابتلا به این سویه بوده‌اند.

جشنواره ساندنس اواخر تابستان اعلام کرده بود همه شرکت‌کنندگان امسال باید با واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی واکسینه شده باشند و حداقل باید دو هفته از واکسیناسیون آنها گذشته باشد تا بتوانند در این جشنواره به صورت فیزیکی حضور یابند.

هفته پیش جوایز فیلم اروپا مراسم فیزیکی امسال را که قرار است ۱۱ دسامبر برگزار شود لغو و اعلام کرد این برنامه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2166

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات