10 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

جشنواره ساندنس قید برگزاری حضوری را زد/ فستیوال ۲۰۲۲ صرفا مجازی است

جشنواره ساندنس که قرار بود بین روزهای ۲۰ تا ۳۰ ژانویه امسال به صورت فیزیکی برگزار شود، به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فرهنگ به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ساندنس برنامه های خود برای برگزاری فستیوال ۲۰۲۲ به صورت حضوری را لغو و اعلام کرد که رویداد امسال منحصرا به صورت مجازی برگزار می شود.

بعد از انتظار طولانی برای بازگشت جشنواره ساندنس به حالت سابق، سویه جدید کرونا با نام اومیکرون برنامه های فستیوال را دوباره به هم زد و طبق اعلام مسئولان جشنواره، این رویداد که قرار بود بین روزهای ۲۰ تا ۳۰ ژانویه امسال به صورت فیزیکی برگزار شود، به صورت آنلاین برگزار می شود.

مسئولان فستیوال در بیانیه روز گذشته ۵ ژانویه اعلام کردند: به رغم بلندپروازانه ترین پروتکل ها، سویه اومیکرون با سرعت انتقال بالای غیرقابل پیش بینی اش موجب شد تا شدت محدودیت‌ها در زمینه های بهداشت و مسافرت و… در سراسر کشور افزایش پیدا کند و به این ترتیب فستیوال که قرار بود به صورت حضوری در یوتا برگزار شود به آنلاین تغییر پیدا کرد.

در ادامه بیانیه همچنین آمده است: در حالی که از برگزاری جشنواره به صورت ترکیبی از آنلاین و فیزیکی ناامید هستیم، با این حال مخاطبان ما همچنان جادو و انرژی جشنواره را تجربه خواهند کرد.

مسئولان این فستیوال تاکید کردند با وجود علاقه شان به برگزاری فیزیکی، حاضر نیستند با توجه به افزایش موارد بیماری، آگاهانه مردم و کارکنان خود را در معرض خطر قرار دهند.

 

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2315

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات