10 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

به گزارش خبرگزاری فرهنگ  به نقل از هالیوود ریپورتر، مسئولان جوایز تمشک طلایی روز پنجشنبه ۳۱ مارس اعلام کردند تصمیم خود در اهدای جایزه افتخاری «بدترین نقش آفرینی» سال را که اوایل این ماه به بروس ویلیس اهدا کرده بودند، پس از تشخیص اختلال زبان پریشی موسوم به آفازی این بازیگر لغو کرده اند.

جان ویلسون و مو مورفی بنیانگذاران جوایز تمشک طلایی در بیانیه‌ای گفتند: پس از فکر زیاد، ما تصمیم گرفتیم جایزه تمشک را که به بروس ویلیس داده شده بود، به دلیل تشخیصی که اخیرا فاش شده است، لغو کنیم.

در ادامه بیانیه آمده است: اگر وضعیت پزشکی فردی، عاملی در تصمیم گیری یا عملکرد او باشد، اذعان می کنیم که دادن تمشک رفتار مناسبی نیست.

بروس ویلیس برای بازی در فیلم علمی تخیلی «گناه کیهانی» به همراه هفت نقش آفرینی دیگرش که در سال ۲۰۲۱ انجام داده بود در بخشی با عنوان «بدترین نقش آفرینی» نامزد شده بودند که جایزه در نهایت به نقش آفرینی این بازیگر در «گناه کیهانی» رسید.

خانواده بروس ویلیس ستاره مشهور سینمای جهان روز ۳۰ مارس اعلام کردند که این بازیگر پس از تشخیص آفازی که یک اختلال زبانی ناشی از آسیب مغزی است و بر توانایی فرد در برقراری ارتباط تاثیر می‌گذارد، از حرفه بازیگری کنار می رود. اعضای خانواده ویلیس با انتشار بیانیه ای مشترک در شبکه های اجتماعی از بازنشستگی این بازیگر خبر دادند.

در بخشی از متن بیانیه خانواده بروس ویلیس آمده است: برای حامیان شگفت‌انگیز بروس، به عنوان یک خانواده می‌خواستیم این موضوع را به اشتراک بگذاریم که بروسِ محبوب ما با مشکلات سلامتی دست به گریبان است. او اخیرا مشخص شده است که آفازی دارد، اختلالی که بر توانایی‌های شناختی او تاثیر می‌گذارد. در نتیجه این اتفاق بروس از حرفه ای که برای او اهمیت زیادی داشته است، کنار می رود.

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2802

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات