9 حمل 1403

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

نمایشگاه «سوزن دوزی و صنایع دستی افغانستان» عصر روز چهارشنبه 20دلو  1400 در محل گالری دیپلماتیک مؤسسه فرهنگی اکو(تهران) گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فرهنگ به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی اکو، پروفسور سرور بختی رئیس این نهاد بین المللی طی سخنانی کوتاه در مراسم افتتاح  این نمایشگاه، تأکید کرد: امید است بتوانیم در راستای معرفی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر افغانستان، گوشه ای از هنر تاریخی ملت بزرگ افغان را در معرض دید علاقه مندان قرار دهیم.
وی با قدردانی از  تلاش های مسئول انجمن زنان کار آفرین افغانستان در برپایی این نمایشگاه، هنرمندان را سفیران دوستی و برادری در منطقه اکو  برشمرد و افزود: مؤسسه فرهنگی اکو خانه‌ تمام هنرمندان و ادیبان منطقه اکو است.
 آقای زمان غفوری مسئول انجمن زنان کار آفرین افغانستان نیز ضمن ارایه گزارشی از روند برپایی این نمایشگاه،  از حمایت های رئیس مؤسسه فرهنگی اکو برای معرفی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر افغانستان قدردانی کرد.
شایان ذکر است نمایشگاه سوزن دوزی و صنایع دستی افغانستان بمدت یک هفته بجز روزهای جمعه و شنبه، در گالری دیپلماتیک مؤسسه فرهنگی اکو برپاست و علاقه مندان می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ساعت 9 صبح تا 4 عصر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

لینک کوتاه:​ https://farhangpress.af/?p=2522

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات